SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Cena strachu; Henri-Georges Clouzot
Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Ile drzewa naciąłby świstak. Uwagi na temat nowego języka; Werner Herzog
Buena Vista Social Club; Wim Wenders
Madagaskar; Tom McGrath, Eric Darnell, Czego uczą się dziewczyny; Lee Rose
Życie ukryte w słowach; Isabel Coixet
Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Siła Koszmarów: Powstanie Polityki Strachu; Adam Curtis
Blue Velvet ; David Lynch, Komornik; Feliks Falk
American Beauty; Sam Mendes
Naciągacze; Ridley Scott, Monty Python i Święty Graal; Terry Gilliam
RRRrrrr!!! ; Alain Chabat
Grom z jasnego nieba; David Warry-Smith
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: przygotować muzyczną grę team building na fundamencie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Doors, The, Waiting For The Sun, Human, Earth
Red Hot Chili Peppers, One Hot Minute, Metallica, Master Of Puppets, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, U2, Under The Blood Red Sky, Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, Ten Summoner’s Tales
PROBLEM NR 3: – Problematyka zrozumiałego artykułowania profesjonalnych informacji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci procedurę stosowania jednej zwymienionych tutaj leków:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
181.1, Leki przeciwlękowe – diazepam do podawania doodbytniczego (wlewki )
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
214.2, Alergeny kurzu domowego – produkty do leczenia podtrzymujacego
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne