Dla zainteresowanych – trenerzy – kierunek komunikacja społeczna


SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • W zawieszeniu; Waldemar Krzystek
  • Wyspa; Pavel Lungin, Jestem twój; Mariusz Grzegorzek
  • Kwiat granatu; Siergiej Paradżanow
  • Blade – wieczny łowca; Stephen Norrington, Kobieta samotna; Agnieszka Holland
  • Lecą żurawie; Mikhail Kalatozov
  • Człowiek słoń; David Lynch, Życie na podsłuchu; Florian Henckel von Donnersmarck
  • Pociąg życia; Radu Mihaileanu, Komornik; Feliks Falk
  • Dziewczyna z perłą; Peter Webber
  • Zdążyć przed północą; Martin Brest, 28 dni; Betty Thomas
  • Osada; M. Night Shyamalan
  • Statek widmo; Steve Beck

    ĆWICZENIE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Elektryczne Gitary, Wielka radość
  • Pendragon, The World, Kazik Na Żywo, Artyści, Kinks, The, You Really Got Me
  • Slayer, Reign In Blood, Mud, Mud Rock, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin III

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego artykułowania profesjonalnych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci zasadę przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:

  • 89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
  • 179.4, Leki przeciwpsychotyczne – zuklopentyksol do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA